17 Aralık 2014 Çarşamba

çavdar tarlasından çocuklar çıkabilir.

gördüğümüz garsonun sadece garson, market çalışanının sadece market çalışanı olduğunu varsaymak çok kolaydır. “bugün ne yemeliyim sizce?” sorusunu yönelttiğinizde garson size, salinger’in “çavdar tarlasında çocuklar” adlı romanından bir alıntı ile cevap verebilir. beraber ayaklarınız ağrıyana dek yollar yürüyüp toplu taşıma bindiğimiz adam aslında pek çok şirketin sahibidir. üzerine bakıp kılıksız olarak yüzünüzü buruşturduğunuz adam bir şirketin yönetim kurulu başkanı da olabilir. veya face de “hakkında” kısmında lise mezunu yazan bir adam biliyorumdur ki şahane bir üniversitenin kallavi mezunudur. ben bilirim ki kimseyle ilgili varsayımda bulunmamalıyım. insanlar göründüğü gibi değiller. garsona sadece “menüyü alabilir miyim?” deseydim bugünkü olağanüstü sohbet yanında bambaşka bir yaşam hikayesi dinleyemeyecektim. aslında oranın sahibi bir girişimciyi tanıyamayacaktım. insanları küçümsersem şahane hikayelerim olmaz. ‪#‎hayatanektod‬

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder