23 Nisan 2011 Cumartesi

imdatttttt avea!!!!!!

İletişim operatöründeki iletişimsizlik ve çözümsüzlük!

11 yıllık kendi halinde sorunsuz şahane bir Turkcell kullanıcısıydım. Fakat çok az telefonla görüşmeme rağmen gelen faturalardan hep şikayetçiydim zira çok yüklü geliyordu. Medyada diğer operatörlerin yaptığı reklamlara kanarak gidip operatör değiştirdim. 1000 dakika 29.00 TL Avea operatörüne geçtim ve uzun metrajlı çilem işte burada başlıyor.

3-4 güne kadar bana bir mesaj geleceği ve mesaj dan sonra Avea sim kartını takarak kullanabileceğim söylendi. Söylediklerini uyguladım. Telefonum kendiliğinden sürekli açılıp kapanmaya başladı. Avea müşteri hizmetlerine gittim.

(DÖ: Dilek Özdilek)

(AMT: Avea Müşteri Temsilcisi)

DÖ: Telefonum sürekli kendiliğinden açılıp kapanıyor daha önce bu sorunu yaşamıyordum.

AMT: Telefonunuz Samsung 250 Mi?

DÖ: Evet

AMT: Evet onlarda var bu sorun. Teflonunuz sim kartı kaldırmıyor. Size bilmem kaç gb lik sim kart verilmesi gerekti ama her yerde yok.

DÖ: Nasıl yani bunu biliyorsunuz ama operatör değiştirmeye gelirken telefonum nedir diye sorarak uyarmıyor musunuz?

AMT: Bu işlem yaptırdığınız yerin eksikliği. Bizde bir şey yapamıyoruz. 500’ü tuşlayıp müşteri temsilcisini arayacaksınız. Onlar sizi bilmem kaç kb olan Avea yetkili mağazasına yönlendiriyorlar.

DÖ:la havleee.

Söyledikleri yöntemleri büyük bir sabırla uyguluyorum bu arada. 500’ü tuşlayıp müşteri temsilcilerini aradım. Durumu büyük bir sakinlikle izah ettim.

AMT: Başka bir telefonda denediniz mi kapanıyor mu?

DÖ: Denemedim başka telefonum yok. Kapanmıyorsa da telefonumu mu değiştirme mi önereceksiniz?

AMT: Telefonunuz sim kartı kaldırmıyor.

DÖ: Bunu biliyorum zaten bunun için aradım sizi. Bilmem kaç KB’lık sim karta yönlendirmeniz gerekiyormuş beni.

AMT: Sim kartınızı resetleyelim hanımefendi birde öyle deneyelim.

DÖ: Anlatamıyorum galiba bu sorun zaten sürekli yaşanıyormuş şimdi Avea müşteri temsilcisi ile konuştum size yönlendirdi.

AMT: Reseteleyelim olmazsa kartı değiştiririz.

DÖ: Olmayacak bunu sizde, bende çok iyi biliyoruz.

AMT: Ben şimdi resetleyeceğim yarım saat sonra açın teliniz olmazsa yeniden arayın.

DÖ: Peki hanımefendi peki.

Ve resetledi şahane çözümcü müşteri temsilcisi. Yyarım saat sonra açılan telde elbette ki herhangi bir düzelme olmadı. Yeniden aradım 500 müşteri hizmetlerini. Derdimi en baştan anlatıyorum tabi her defasında başka biri çıktığı için tele. Ve şikayetimin kayda alındığını en geç 36 saat içerisinde bana dönüleceği söylendi. Telimi kullanmadığımı işlemi hızlandırmaları gerektiğini rica ettim. Prosedür böyle dedi ve kapattı!!!!!!

Tam 6-7 gün sonra Avea’dan bana mesaj geldi. Mesajda müşteri hizmetlerini aramam gerektiği söyleniyor. Avea beni aramıyor aramamı istiyor! Ya sabır çekerek aradım.

DÖ: Merhaba. Adım Dilek Özdilek. Sorunum vardı mesaj geldi sizi aramam istendi.

AMT: Sorununuz neydi?

DÖ: Arayınca telim çıkıyor ve adımı söylüyorum kayıtlarınızda yazmıyor mu sorunum?

AMT: Bir bakayım hanımefendi.

DÖ: Zahmet olacak size!!

AMT: Sim kartınızın değiştirilmesini istemişsiniz Vereceğim adresten yeni sim kartınız alabilirsiniz. Adres: Kazım karabekir cad. Atatürk Lisesi karşısı. Tel de veriyorum gitmeden önce mutlaka arayın. 0432.212 … …

DÖ: Pardon yanlış anlaşılma var galiba. Burası Ankara.

AMT:Bakayım. Evet Ankara doğru.

DÖ: Verdiğiniz tel kodu 432 ile başlıyor. Ankara 312 ile başlar sanırım biliyorsunuzdur iletişim sektöründe çalıştığınızdan!!!!

AMT: Başına 312 koyarak arayın o halde. (Yine şahane çözümcü temsilci!!!)

DÖ: Emin misiniz? Kod yanlış olsa bile Ankara Kazım Karabekir de teller 212 ile başlamaz. 3 ile başlar. Yıllardır Ankara da yaşayan biri olarak bunu bilirim.

AMT: Siz bir deneyin olmazsa yeniden arayın.

Ve ya sabır çekerek teli kapatıp denedim. Elbette ki meşguldü sürekli. Ve yeniden Avea’yı aradım. Çıkan temsilciye yeniden anlattım en baştan. Büyük bir sabırla hem de.

AMT: aa evet bir yanlışlık olmuş. Burası Van avea imiş. Yeniden kayda alıyorum. 36 saat içerisinde size dönülecektir.

DÖ: Benimle dalga mı geçiyorsunuz? Tam iki haftadır telefon kullanmıyorum. Bir iletişim sektörü benim iletişim hakkımı haftalardır elimden alıyor. 1000 dakika diyorsunuz. Kullanmadıktan sonra ne anlamı var? Ve kaldı ki 36 saat değil bir hafta içerisinde arıyorsunuz beni aramıyorsunuz da mesaj çekiyorsunuz ben arıyorum. Ve umarım bu görüşmelerin hepsi gerçekten kayıt ediliyordur. Lütfen şahsınıza almayın ama delirttiniz beni.

Velhasıl büyük bir sinirle kapadım teli ve kendi telimi nerdeyse hiç kullanmıyorum. Nefret ettim.

Bir hafta sonra yine aynı mesaj geldi. Sahneyi başa aldım ve yine tuşladım 500 ü. Yine en başından anlattım tane tane.

AMT: Vereceğim adresten sim kartınızı alabilirsiniz. Telde vereceğim gitmeden önce arayın teli. Adres: Kazım Karabekir cad……

DÖ: Ya siz benimle dalga mı geçiyorsunuz. Ben Ankara diyorum bu Van. İptal edin ya hattımı hakkaten iptal edin. Lanet olsun size de 1000 dakikanıza da. Umarım bu tel dinleniyordur diyeceğim ama dinleseler böyle bir şey yapmazlar!!!!!

AMT: Bir dakika bekletebilir miyim Dilek Hanım hemen kontrol ediyorum. Evet Van mış. Şimdi kayda alıyorum36 saat içerisinde size dönülecektir.

DÖ: !!!!!!!!!!!!!

Yaklaşık 3-4 gün sonrası için bana sonunda Ankara’da bir adres verdiler. Gittim. Sim kartı değiştirdim. En fazla yarım saate kadar kullanabileceğimi ve sorun yaşamayacağımı söylediler. Onlara inanmadığımı söyledim zira ertesi sabah oldu halen telefonum açılmamıştı. Açılmazsa aramamı söylemişlerdi ve aradım.

DÖ: Bir kez olsun beni şaşırtsaydınız keşke. Size inanmadığımı söylemiştim.

SONUÇ: Sim kart değişti. Telim kapanmıyor ama kimseyle konuşamıyorum zira inanılmaz bir cızırtı gidiyor karşı tarafa. Ve hiçbir yerde çekmiyor Avea. Kendi evim dahil! Eve girince dünyaya kapanıyorum. Kullanamadığım bir sürü dakikam var.

ÇÖZÜM: Bugün Turkcell e geçtim ve bildiğim tüm küfürleri Avea ya sıraladım. Avea’ya dair kurulacak tek bir cümle yok!

YEMİN: Bir daha asla AVEA!!!!!!

1 yorum:

  1. bir baskası benim telefonumun dökümanın çıkartıp bakabilirmi bunu yapamazlar diye düsünüyorum ama bilmiyorum.

    YanıtlaSil